تبلیغات
ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭ ﺛﺮﻭﺕ - اینستاگرام
 
پیش به سوی موفقیت مالی


این فضا که ابتدا برای ارتباطات معمول و روزمره به‌کار گرفته می‌شود، این روزها به‌صورت هدفمند برای گروه‌های مختلف افراد خدمات ویژه عرضه می‌کند و حتی تولیدکنندگان ابزارهای سازمانی نیز نوع جدید محصولات خود را مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی به دست کاربران می‌رسانند.


از جمله این شبکه‌ها که خدمات ویژه‌ای را در اختیار عموم کاربران قرار می‌دهد، اینستاگرام نام دارد و فضایی برای به‌اشتراک‌گذاری عکس‌های موبایلی، تصاویر ویدیویی و البته ارایه دیگر خدمات اجتماعی آنلاین است. اینستاگرام یکی از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک محسوب می‌شود که چهار سال قبل در تاریخ 6 اکتبر 2010 برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها نسخه ویژه‌ خود را برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز فون عرضه می‌کند. این شبکه اجتماعی خدمات خود را به 25 زبان عرضه می‌کند. مرکز اعتبارسنجی و امتیازدهی Alexa بر اساس آخرین بررسی خود اینستاگرام را بیست‌ونهمین سایت پربازدید در جهان می‌داند و تا ابتدای نوامبر 2014 تعداد مشترکان فعال آن بیش از 100 میلیون نفر بوده است.


اینستاگرام به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما عکس‌ها و ویدیوهای منتشرشده در آن را به‌صورت مستقیم می‌توانید روی فیس‌ بوک ، توییتر، Tumblr و Flickr منتشر کنید. نکته قابل ملاحظه در این زمینه این است که تمامی عکس‌ها به‌صورت مربع به‌نمایش درمی‌آیند و این اندازه با عکس‌هایی که توسط گوشی خود تهیه می‌کنید اندکی متفاوت است. کاربران روی اینستاگرام برخی ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو را در اختیار دارند که پیش از نمایش می‌توانند آنها را مورد استفاده قرار دهند. البته باید توجه داشت طولانی‌ترین ویدیویی که می‌تواند در این شبکه اجتماعی به‌اشتراک گذاشته شود 15 ثانیه است.


در اینستاگرام می‌توانید عکس‌ها و تصاویر ویدیویی کوتاه خود را به‌اشتراک بگذارید، مطالب منتشر شده از سوی دیگران را دنبال کنید و به‌صورت خودکار یا دستی هر عکس و ویدیو را با مشخصات جغرافیایی مربوطه و نام خود تَگ کنید. کاربران می‌توانند حساب کاربری شخصی خود در اینستاگرام را با دیگر شبکه‌های اجتماعی مرتبط کنند و از این طریق بتوانند مطالب دیگر سایت‌ها را روی اینستاگرام بگذارند یا اینکه تصاویر اینستاگرام را برای کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.


در اینستاگرام می‌توانید مانند شبکه‌های اجتماعی یک صفحه شخصی در اختیار داشته باشید، در جریان آخرین تصاویر منتشر شده از سوی دوستان خود قرار بگیرید، اطلاعات بیوگرافی مربوط به بقیه را مطالعه کنید و به‌راحتی همه این قابلیت‌ها را روی دستگاه موبایلی مورد استفاده قرار دهید.


از اواخر سال گذشته اینستاگرام قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد که‌Instagram Direct نام دارد و به کاربران امکان می‌دهد عکس مورد نظر خود را فقط برای یک کاربر یا گروهی از افراد ارسال کنند و به‌عبارت دیگر تصاویر به‌صورت عمومی منتشر نشوند. این قابلیت به‌منظور رقابت با سرویس مشابه Snapchat صورت گرفته است و اینستاگرام همچنان می‌کوشد در زمینه اشتراک تصاویر گوی سبقت را از تمامی رقبا برباید.


به هر حال اگر شما جزو‌ آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه فراوان به انتشار و اشتراک تصاویر دارید و دوست دارید فعالیت‌های اطرافیان خود در این زمینه را نیز مشاهده کنید،‌ اینستاگرام گزینه مناسبی برای شما به‌نظر می‌رسد.



درباره وبلاگ:



آرشیو:


طبقه بندی:


آخرین پستها:


پیوندهای روزانه:


صفحات جانبی:


نویسندگان:


آمار وبلاگ:







The Theme Being Used Is MihanBlog Created By ThemeBox